מהי לכל הרוחות מדינה יהודית?

 

פורסם בתאריך:
03.2013

במקור בהכל שקרים

הרשמו לקבלת עדכונים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

הפשע הגרוע ביותר, המעשה הבוגדני ביותר שאי פעם ביצעה מדינת ישראל כנגד העם היהודי, התרחש בשנת 1948, כשהם העזו לכנות את עצמם ‘מדינת ישראל’. כשהם העזו להכתיר את עצמם בתור מדינה יהודית.

האם אתם יודעים, ששבוע לאחר התקרית על סיפון מאווי מרמרה במשט לעזה, יהודים בטורקיה פחדו לצאת מבתיהם? הם אפילו לא הלכו לבית כנסת, בגלל שתושבי טורקיה המקומיים האשימו אותם וראו בהם אחראים לפעולות מדינת ישראל.

זהו הפשע הבוגדני ביותר שביצעה המדינה הזו כנגד עמנו. הם חשבו, במוחם המבריק, שכדי לחסל את האנטישמיות, וכדי להגן על העם היהודי, עלינו לשנות את העם היהודי, ולהפוך אותו מאמונה דתית לאומה של חיילים ולוחמים.

מהי לכל הרוחות מדינה יהודית? אני יודע מהו אדם יהודי, אני יודע מהי פילוסופיה יהודית. אבל שם התואר “יהודי” אינו יכול להיות מוצמד לשם העצם “מדינה”. זה כמו לומר “עץ יהודי” או “מכונית יהודית”. מה משמעותה? הדרך היחידה שבה הציונים היו מסוגלים להקים מדינה יהודית – עם שם העצם “מדינה” שאליו מצורף שם התואר “יהודי” – היתה לשנות את משמעות המילה “יהודי”.

הם חשבו שעד הזמן הזה, כל היהודים בעולם – או לפחות אלו שחשובים בעיניהם – כבר היו מעוצבים מחדש בדמותם שלהם, שהעולם יחיה איתם בשלום, שהם יצליחו להביס את אויביהם עם צבאותיהם. ועכשיו הם רואים שאנחנו עדיין חיים. הם רואים שאנחנו כאן ושאנחנו מתרחבים במהירות, והם רואים שאנחנו מרימים את קולנו. הם רואים שהם כישלון, וזו הסיבה שהם שונאים אותנו.

זהו הפשע הגדול ביותר שביצעה הציונית נגד העם היהודי: גניבת הזהות. אנחנו היהודים, מואשמים על ידי העולם ונתפסים על ידו כאחראים למעשיה של מדינת ישראל. עלינו לומר לעולם: ציונות אינה יהדות. עלינו לומר לעולם שמדינת ישראל אינה מייצגת אותנו. היא אינה יכולה לדבר בשמנו. עלינו לומר לעולם שכרטיס האשראי בו ישראל משתמשת כדי לעשות את מה שהיא עושה, הוא כרטיס שנגנב מאיתנו. איננו רוצים אשראי על מעשיהם, ואיננו רוצים לשאת באחריות על המעשים שלהם.

ולך אדון נתניהו אני רוצה לומר: האם אתה מזהה את המילים האלה? אתה אמור לזהות אותן מכיוון שזוהי יהדות לא מסולפת ולא מעוותת. אנחנו נאבק בך ואנחנו ננצח, אתה יודע למה, מר נתניהו? כי אנחנו לא לבד במאבק. לצדנו עומדים דורות של יהודים, לצדנו עומדים שישה מיליון קדושי השואה, ולצדנו עומד ריבונו של עולם ששמר עלינו במשך אלפיים שנה. ואחת הסיבות לכך היתה שלא היינו ציונים.

מר נתניהו, אתה יכול להביא את חיל האוויר שלך ואת הצבא שלך להילחם בנו, אבל אנחנו ננצח, כי עם אלה לצדנו, אנחנו עולים עליכם במספרנו.

תרגום קטע מתוך נאום בהפגנת אלפי יהודים לא ציונים מול הבית הלבן בוושינגטון בחמישי במרץ 2012, במחאה על ביקורו של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, בבירת ארה”ב.