המתפשט הסדרתי המפורסם בעולם

 

פורסם בתאריך:
02.2013

במקור בהכל שקרים

הרשמו לקבלת עדכונים
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מרק רוברטס הבריטי, מי שהוכתר בתור “המתפשט (סטריקר) הסדרתי המפורסם בעולם”, ביצע במהלך כמעט שלושה עשורים (נכון ל-2018) לא פחות מ-565 פריצות בעירום למגרשי ספורט, אולפני טלוויזיה ואירועים פומביים אחרים.

רוברטס, גרוש ואב לשלושה המתקיים מדמי אבטלה ואשר מעולם לא עבד לפרנסתו, הספיק במהלך קריירת הסטריקינג המפוארת שלו להתפשט במגוון רחב של אירועים.

החל מתחרות הטניס בווימבלדון, משחק הסופרבול בארה”ב ואליפות העולם בסנוקר, וכלה בטקס תחרות מיס תבל, אליפות העולם בשחייה ושידור חי של תחזית מזג האוויר בטלוויזיה.

מארק רוברטס באליפות העולם בשחייה בברצלונה ב-2013

במהלך השנים נאלץ רוברט להעביר את הלילה במעצר לא פחות מ-30 פעמים עקב תעלוליו, ולשלם קנסות בסכום כולל של 6,318 דולרים. הוא שבר פעמיים את הבוהן, סבל מארבע צלעות שבורות, אצבע שבורה אחת ו-25 תפרים ברגל (נכון ל-2013).

“אין לי דחף להתפשט. הצחוקים זה כל העניין. אין לזה כל קשר להתערטלות בפומבי. אין בכך שום דבר מיני – זה עירום למען הומור”, סיפר רוברטס בעת שהודיע על פרישתו ב-2013. עם זאת, הוא הצליח להתאפק רק חמש שנים, ואז שב והגיח במלוא תפארתו בזמן תחרות החלקה על הקרח באולימפיאדת החורף בדרום קוריאה ב-2018, כשעל חזהו החשוף כתובות המילים “שלום ואהבה”.

מארק רוברטס באולימפיאדת החורף בדרום קוריאה ב-2018.

ואפילו עשו עליו סאטירה.

בשנת 2013 גם הופק אודותיו סרט תיעודי על ידי צ’אנל 4 הבריטי.

במהלך כמעט שלושה עשורים ביצע מרק רוברטס למעלה מ-500 פריצות בעירום למרגשי ספורט, אולפני טלוויזיה ואירועים פומביים אחרים.